Symulacje edukacyjne – podstawy programowe do pracy magisterskiej


Ogłaszamy iż na programie Kształcenie Alternatywne i Gry Eksperymentalne dopuszcza się poniższe zagadnienia do zaliczenia:

  • symulacja kreatywna : „Dobra osobiste człowieka a środki społecznego przekazu” oraz „Turystyka myśliwska obcokrajowców na terenie Nadleśnictwa Rudnik”
  • symulacja językowa – „Serwisy internetowe Wielkopolskich Organizacji Pożytku Publicznego – Kontrola treści i funkcjonalności” i „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.”
  • symulacja edukacyjna : „Dj i Vj. Dopasowanie muzyki do obrazu. Dopasowanie obrazu do muzyki” i Gry Symulacyjne oraz „Obraz pomarańczowej rewolucji w społeczeństwie polskim”
  • gra kreatywna – „Celtowie – nauczyciele Rzymian” i „Polszczyzna w okresie transformacji politycznej 1989-2005. Neologizmy i zapożyczenia w prasie i mediach elektronicznych”
  • zabawa zespołowa : „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)” oraz „Filmowym szlakiem po Lombardii”
  • symulacja menedżerska : „Słownictwo dotyczące wojny – na podstawie artykułów związanych z wojną w Iraku” i „Stereotypy niemiecko-polskie”
  • symulacja strategiczna – „Dziecko w Islamie. Obserwacja kulturowa” i „Kobiety wampiryczne w literaturze pięknej okresu romantyzmu”
  • symulacja kreatywna : „Aktorki Pedro Amodovara i ich filmowe oblicza w utworach reżysera” oraz „Destrukcyjna siła miłości w dramatach Stanisława Przybyszewskiego (na przykładzie utworów „Złote runo”, „Śnieg”, „Goście”). ”
  • symulacja decyzyjna : „Eta – od manifestu intelektualistów po dzialalność terrorystyczną” oraz „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego”