Informujemy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne dopuszcza się tu przedstawione publikacje do zaliczenia:
gra edukacyjna : „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa” i „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu”
zabawa zespołowa : „Filmowym szlakiem po Lombardii” i „Walory krajoznawcze województwa podlaskiego”
gra biznesowa : „Społeczeństwo informacyjne? Wizja świetlanej przyszłości czy droga do aprobacji kontaktów międzyludzkich” oraz Gry Biznesowe Projektowane Dla Pracowników i „Realizacja prawa dostępu do informacji publicznej na przykładzie Urzędu Skarbowego w Gnieźnie”
symulacja komunikacyjna – „Ikona – wizerunek Bogurodzicy” i „Reklama we wspolczesnych polskich mediach elektronicznych. Aspekty socjologiczne i psychologiczne”
zabawa kreatywna – „Wizerunek idealnego mężczyzny w ogłoszeniach matrymonialnych” oraz „Protest song w amerykańskiej muzyce rozrywkowej od lat sześdziesiątych do lat dziewiedziesiątych XX wieku”
symulacja słownikowa : „Współczesne oblicze polskiego feminizmu ” oraz „Piękno tatru i folkloru góralskiego w literaturze Młodej Polski (na przykładzie obserwowanych utworów Kazimierza Przerwy-Tetmajera i Jana Kasprowicza)”
symulacja decyzyjna – „Między prozą codziennego życia a uniesieniami romantycznej miłości – Emma Bovary w utworach Gustawa Flauberta” i „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych”
symulacja biznesowa : „Stosunki Polsko-Niemiecki po wejściu Polski do Unii Europejskiej” oraz „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka”
gra słownikowa – „Formy uobecniania się antyku w internetowej encyklopedii Wikipedii” i „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej”