Potwierdzamy iż na studiach Trening Interpersonalny i Gry Eksperymentalne zalecamy nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:
zabawa edukacyjna : „Krytyka konsumpcyjnego stylu życia we współczesnym kinie” oraz „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na danych źródłowych z funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie”
gra językowa : „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)” oraz „Globalne problemy Afryki. Medioznawcze badanie zjawiska.”
gra edukacyjna : „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech” oraz Gry Negocjacyjne oraz „Komunikacyjna symboliczna wśród polskich środowisk gejowskich w Londynie po 2004 roku”
zabawa menedżerska : „Obraz Holocaustu w kinie europejskim” i „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej”
gra lingwistyczna – „Islam – dialog międzykulturowy z prawosławiem” oraz „Metody prowadzenia śledztwa przez detektywów w powieści kryminalnej”
zabawa decyzyjna – „Wampiry i krwiopijcy – postacie historyczne i literackie w kulturze europejskiej” oraz „Kinematografia indyjska jako nośnik kultury i tradycji”
gra zespołowa : „Ikona w prawosławiu: źródło doznań estetycznych i duchowych” oraz „Polskie czarownice”
symulacja językowa – „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego” i „Polska, kraj bez twarzy? Rola brandingu narodowego w budowaniu wizerunku i reputacji Polski”
symulacja komunikacyjna : „Stroje ludowe macedońskie i wielkopolskie. Weryfikacja porównawcza” oraz „Duch jako element historii i psychiki narodu niemieckiego w twórczości Tomasza Manna”